Kategorie

Regulamin Sklepu

Właścicielem sklepu internetowego jest firma KORSEL, 

NIP 6912031163, REGON 021753855, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej w Urzędzie Miasta Chojnów pod numerem 003083/11.

Obsługa Sklepu udziela wyczerpujących informacji w języku polskim odnośnie cech towarów dostępnych w sklepie oraz w sprawach związanych z Regulaminem Sprzedaży.
Obsługa jest dostępna telefonicznie pod numerem 603 750 120 w dni robocze w godzinach 8-16 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o adresie lene@lene.pl
Przedmiotami transakcji są produkty prezentowane na stronach WWW sklepu internetowego lene.pl.
Ceny wszystkich produktów prezentowanych na stronach WWW sklepu internetowego lene.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu przesyłki.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen produktów prezentowanych na stronach WWW sklepu internetowego, wprowadzenia nowych produktów do sklepu, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzenia w nich zmian.
Zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji, które zostały już ostatecznie potwierdzone przy pomocy poczty elektronicznej.
Stroną dokonującą zakupów w sklepie Internetowym lene.pl (zwaną dalej Nabywcą) może być wyłącznie osoba pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie Sklepu Internetowego (zwaną dalej Sprzedawcą) jest właściciel Sklepu - firma KORSEL ul. Legnicka 25a/3 59-225 Chojnów

 

I Rejestracja

  • Każdy Klient może dokonać rejestracji i zamówienia, po uprzednim zapoznaniu się z regulaminem sklepu internetowego lene.pl.

  • Zarejestrowany Klient ma możliwość szybkiego i wygodnego procesu zamawiania, dostępu do nowości oraz statusów i historii zamówienia, a przede wszystkim otrzymania rabatu dla stałych klientów sklepu.

  • Klient w każdej chwili może, bez podania przyczyny zrezygnować z posiadanego w sklepie konta i zażądać jego usunięcia.

II Zamówienia i płatności

  • Złożenie zamówienia w sklepie internetowym lene.pl jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu w czasie składania zamówienia.

  • Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, w szczególności podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail oraz potwierdzenie zamówienia przyciskiem interaktywnym "Potwierdź zakup".

  • Przyjęte zamówienie zostaje automatycznie potwierdzone za pomocą zwrotnego e-maila wysłanego na adres podany w złożonym zamówieniu. Klient po zalogowaniu się do swojego konta ma możliwość sprawdzenia na jakim etapie realizacji jest jego zamówienie.

  • Wszystkie ceny produktów znajdujących się w ofercie sklepu są podane w polskich złotych i zawierają podatek od towarów i usług według obowiązującej stawki.

  • Klient dokonuje zapłaty w formie przelewu na rachunek bankowy sklepu Inteligo 66 1020 5558 0000 8202 3185 1913, za pośrednictwem serwisu eCard, płatności kartami oraz PayPal lub za pobraniem.

  • Do każdej przesyłki dołączone jest potwierdzenie zakupu w formie papierowej, paragon lub faktura VAT,

  • Korzystanie z Formularza Zamówienia ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem.

  • Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
    Komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu.
    Dostęp do poczty elektronicznej.
    Przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 11.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 12.0.0 i wyższej.
    Dowolna rozdzielczość ekranu.
    Włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.

III Wysyłka,  Dostawa

  • Zamówione przedmioty dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A., a także firmy kurierskiej DHL.

  • Wysyłki wedlug cennika realizowane są tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, natomiast warunki dostawy poza granice kraju zależne są od wagi zamówionych produktów.
  • Sprzedawca udostępnia w Sklepie następujące formy dostawy:
    a) List polecony priorytetowy - 6,90 zł (przedpłata na konto)
    b) Paczka Pocztex Kurier 48 – 11 zł (przedpłata na konto)
    c) Przesyłka Kurierska DHL – 18,50 (przedpłata na konto)
    d) Przesyłka pobraniowa Pocztex Kurier 48 -14,90
    e) Odbiór osobisty
    f) Przesyłka zagraniczna Global Expres od 38 zł 
    (przedpłata na konto)

  • Płatności online obsługuje firma eCard S.A.

    Dostępne formy płatności: 

    Karty płatnicze: 

    ·        Visa 
    ·        Visa Electron 
    ·        MasterCard 
    ·        MasterCard Electronic 
    ·        Maestro 
    ePrzelewy: 
    ·        Płacę z inteligo (inteligo) 
    ·        mTransfer (mBank) 
    ·        Płacę z Orange (mBank) 
    ·        Przelew24 (Bank Zachodni WBK) 
    ·        Przelew z BPH (Bank BPH) 
    ·        Płacę z iPKO (PKO BP) 
    ·        Pekao24Przelew (Bank Pekao) 
    ·        Płacę z PeoPay (Bank Pekao) 
    ·        Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy) 
    ·        PayWay Toyota Bank (Toyota Bank) 
    ·        Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska) 
    ·        Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank) 
    ·        T-Mobile Usługi Bankowe (Alior Bank) 
    ·        Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium) 
    ·        Płać z ING  (ING Bank Śląski) 
    ·        Credit Agricole Bank Polska S.A. 
    ·        Eurobank  płatność online (Euro Bank S.A.) 
    ·        db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.) 
    ·        iKO (PKO BP) 
    ·        Płać z Plus-Bank (Plus Bank S.A) 
    ·        Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank Polska S.A) 
    ·        Płacę z Idea Bank (Idea Bank S.A) 
    .        e-transfer Pocztowy24 (Bank Pocztowy S.A) 
    .        BLIK (Polski Standard Płatności sp. z o.o.)

 

IV Usługi nadruku

  • Firma KORSEL wykonuje usługi nadruku następującymi technikami:

                      - bezpośredni nadruk cyfrowy
                      - sitodruk
                      - folie ploterowe flex/flock

  • Każdy projekt nadruku na odzieży zlecony przez Klienta wyceniamy indywidualnie, ponieważ jest to zależne od techniki i wielkości nadruku. Bierzemy także pod uwagę ilość zamówionych sztuk produktu.

  • Klient zobowiązuje się dostarczyć projekt graficzny w formie elektronicznej lub rysunku w jakości umożliwiającej wykonanie nadruku.

  • Zamówienia przyjmowane są w formie pisemnej (e-mail) lub telefonicznie i muszą zawierać: dane Zleceniodawcy, rodzaj zamawianego towaru lub usługi, ilość sztuk oraz pliki graficzne z projektem.

  • Firma KORSEL przystępuje do realizacji zamówienia po zatwierdzeniu przez Klienta projektu przygotowanego do druku i nie odpowiada za błędy w treści zleconego nadruku przyjętego do realizacji.

  • Klient zlecając nam nadruk automatycznie oświadcza, że posiada wszelkie prawa autorskie lub własności przemysłowej, które mają być wykorzystane do realizacji zamówienia.

  • Jeżeli na skutek realizacji zamówienia przez firmę KORSEL naruszone zostaną prawa autorskie lub własności przemysłowej osób trzecich, Zleceniodawca zwalnia firmę KORSEL od wszelkich roszczeń tych osób, a ewentualna odpowiedzialność z tego tytułu przechodzi na Zleceniodawcę. Nie przyjmujemy do druku zleceń mogących łamać prawo.


V Reklamacje, Wymiana, Zwroty

 

  • Wszystkie towary zakupione w sklepie lene.pl są fabrycznie nowe i objęte 3 miesieczna gwarancją. Gwarantujemy prawo zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego i nieuszkodzonego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar nie spełniający Państwa oczekiwań należy przesłać do nas  wraz z dokumentem zakupu (paragon, faktura). 

  • Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór dostarcza Sprzedawca, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na Adres korespondencyjny Sprzedawcy przed jego upływem.

  • Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.

  • Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

  • Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.

  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

  • W przypadku płatności kartą, zwrot nastąpi bezpośrednio na rachunek karty.

  • Wymianie i zwrotowi nie podlegają produkty personalizowane (nieprefabrykowane), z indywidualnym nadrukiem wykonane na specjalne zamówienie Klienta (art. 10 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz, 271 z późn. zm.) Zgodnie z tym artykułem Konsumentowi nie przysługuje prawo zwrotu towaru w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta w założonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.

  • Kolorystyka wzorów może nieznacznie odbiegać od zdjęć zamieszczonych na stronie sklepu, a ewentualne różnice mogą wynikać z ustawień parametrów monitora Klienta.

  • W przypadku ewentualnej reklamacji, wymiany i zwrotu należy skontaktować się ze sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

  • Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki a Klient zostaje poinformowany o wyniku reklamacji. Reklamacji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne, a także uszkodzenia powstałe niewłaściwym użytkowaniem. Każdy sprzedawany przez sklep lene.pl produkt posiada informacje dotyczące użytkowania, których należy przestrzegać.

  • W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty przesyłki będą zwracane według obowiązującego cennika usług pocztowych w obrocie krajowym stosowanego przez Pocztę Polską S.A. Tym samym stanowić będą koszty poniesione przez sklep lene.pl.


VI Polityka prywatności

  • Dokonanie rejestracji i złożenie zamówienia jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę KORSEL danych osobowych, zawartych w formularzu rejestracyjnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002, Nr 101, poz. 926) oraz.Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100 z 2004 r., poz.1024).

  • Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, jest jednak niezbędne dla realizacji zawartej umowy sprzedaży.

  • Firma KORSEL nie udostępnia danych osobowych Klientów podmiotom trzecim, za wyjątkiem firm kurierskich :

  1. Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Stawki 2, 00-940 Warszawa
  2. ​​Polska Korporacja Wydawców i Dystrybutorów Dudkiewicz i S-ka Spółka Jawna ul. Jana Kazimierza 62, 01-248 Warszawa
  3. DHL Express (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-823, przy ul. Osmańskiej 2. 
  • Dane Osobowe Użytkowników dokonujących płatności on-line są przekazywane spółkom świadczącym usługi płatnicze, które współpracują ze Sklepem.
  1. eCard Spółka Akcyjna z siedzibą w Gdańsku (80-387 Gdańsk), przy ulicy Arkońskiej 11, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk- Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000042304, o kapitale zakładowym wynoszącym 30.259.488,00 złotych w całości opłaconym, nr NIP: 521-31-03-040,
  2. Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna ul. Św. Marcin 73/6 61-808 Poznań. NIP: 7773061579. REGON: 300878437. KRS: 0000412357.
  3. PayPal (Europe) S.à.r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg.
  • Dane gromadzone podczas rejestracji lub zakupu są wykorzystane do prawidłowej realizacji zamówień, a także do śledzenia statusu zamówienia i dokonywania w nim zmian na prośbę Klienta zanim zostanie wysłane. Klienci zachowują prawo do wglądu, poprawy oraz usunięcia swoich danych z bazy adresowej po zrealizowaniu zamówienia. Czynności tych dokonać można z poziomu strony internetowej sklepu po zalogowaniu lub też poprzez kontakt z obsługą sklepu.

V Galeria zdjęć

  • Klient może przesłać mailem jedno lub więcej zdjęć w formacie: jpg lub png o rozdzielczości nie mniejszej niż 1500 pikseli. Wielkość zdjęcia nie może przekroczyć 2 000 KB.
  • Klient, który prześle zdjęcie dziecka za pośrednictwem maila jednoznacznie wyraża zgodę na wykorzystanie go w celu publikacji na stronie sklepu internetowego www.lene.pl.
  • Przesłanie zdjęcia jest równoznaczne z oświadczeniem, iż Klient jest autorem nadesłanego zdjęcia i nie jest ono obciążone prawami autorskimi osób trzecich.
  • Właściciel sklepu Lene.pl zastrzega sobie prawo do publikacji tylko wybranych zdjęć.

 

 

Umieszczone na stronie sklepu LENE zdjęcia, opisy produktów i informacje o produktach stanowią własność firmy KORSEL
i nie mogą być wykorzystywane w żaden sposób przez inne osoby lub firmy.

Wszystkie zdjęcia i wzory widoczne na stronie www.lene.pl są autorskie i podlegają ochronie prawnej.
Jakiekolwiek bezprawne wykorzystywanie ich bez wiedzy i zgody autorów jest zabronione.
W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości prosimy o kontakt.


Nr telefonu: 603 750 120 (czynny w dni robocze pn-pt od 9.00 do 16.00)
e-mail: lene@lene.pl