Reklamacje / Zwroty
REKLAMACJE
Sprzedawane przez nas produkty posiadają gwarancję najwyższej jakości.
W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń do zakupionych produktów można złożyć reklamację.
Reklamując zakupiony u nas produkt należy:
- poinformować nas o tym fakcie mailem: lene@lene.pl w celu wstępnego rozpatrzenia sprawy
- po kontakcie ze sklepem odesłać przesyłkę pocztową
- po otrzymaniu przesyłki z reklamacją poinformujemy o jej rozparzeniu drogą poczty elektronicznej
- w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wymienimy produkt lub zwrócimy pieniądze na podane przez Ciebie konto.
ZWROTY
Zgodnie z prawem możesz dokonać zwrotu i odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
Decydując się na zwrot zakupionych produktów należy poinformować nas o swojej decyzji drogą poczty elektronicznej: lene@lene.pl lub za pośrednictwem pisma wysłanego pocztą.
Można także skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy lecz nie jest to obowiązkowe. Zwrotowi podlegają produkty bez śladów użytkowania.
Koszta związane ze zwrotem ponosi kupujący.
Konieczne jest także dołączenie dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT) i podanie nr konta do zwrotu pieniężnego.
Zwrotowi i wymianie nie podlegają zgodnie z prawem produkty personalizowane lub z własnym nadrukiem (nieprefabrykowane), ponieważ są wykonywane na indywidualne zamówienie Klienta.
Zwroty, reklamacje oraz korespondencję należy kierować po uprzednim zawiadomieniu mailem na adres:
KORSEL
ul. Legnicka 25a/3
59-225 Chojnów
Do pobrania formularz odstapienia od umowy w formacie pdf - POBIERZ
Do pobrania formularz odstapienia od umowy w formacie doc - POBIERZ