Wysyłka / Dostawa
Potwierdzeniem prawidłowo złożonego zamówienia jest otrzymanie przez Klienta automatycznej wiadomości mail z zamówieniem na podany adres mailowy. W przypadku nie otrzymania potwierdzenia złożonego zamówienia prosimy sprawdzić folder „spam” lub „wiadomości-śmieci” w swojej skrzynce mailowej. W razie wątpliwości prosimy skontaktować się z nami.
Metody Płatności
Pprzelewy24 oraz Paynow – płatności online szybkim przelewem bankowym, kartą płatniczą (kredytową) oraz Blikiem.
Za pobraniem – dokonujesz płatności za zamówienie i dostawę bezpośrednio u Kuriera Pocztex (Poczta Polska).
Przelew tradycyjny - mBank Odbiorca: lene.pl nr konta: 79 1140 2004 0000 3702 7409 3923 - w tytule przelewu prosimy podać nr zamówienia imię i nazwisko.
UWAGA:Twoje zamówienie nie będzie zrealizowane i wysłane do momentu otrzymania przez nas zapłaty. Na wpłatę czekamy do 7 dni roboczych.
Wysyłka / Dostawa
Nasze produkty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej Inpost w dni robocze od poniedziałku do piątku w 1-2 dni robocze:
WYSYŁKA GRATIS – dla zamówień powyżej 190 zł
Przewoźnik | Przedpłata | Pobranie | Przybliżony czas dostawy |
---|---|---|---|
List polecony priorytetowy | 9 zł | X | 1 dzień roboczy od nadania przesyłki |
Paczka pocztowa - kurier 48 | 12,70 zł | + 3 zł | 2 dni robocze od nadania przesyłki |
Kurier Inpost | 13,90 zł | X | 1 dzień roboczy od nadania przesyłki |
Paczkomaty - Inpost | 10,90 zł | X | 1-2 dni roboczych od nadania przesyłki |
W przypadku braku przesyłki po terminie dostawy prosimy o kontakt celem wyjaśnienia przyczyny zaistniałej sytuacji.
Postaramy się pomóc w jej lokalizacji i dostarczeniu do zamawiającego.